دنیای شگفت انگیز ما

گوشه ای از شگفتی های گیتی

دنیای شگفت انگیز ما

گوشه ای از شگفتی های گیتی

کشف عشق ...

زندگی راه طولانی است پر از فراز و نشیب. قدرت پیمودن این راه امید و آرزو است و توکل بر یزدان پاک. در این مسیر اگر عاشق شدیم رستگاری نسیبمان خواهد شد و دلی بزرگ پر از محبت خواهیم داشت که بدون هیچ کینه ای به همه محبت می کند و خالی از نفرت خواهد بود. 

عشق زیباترین حسی است که یزدان پاک در وجود ما نهاده است و آن بیش از هر چیز تنها در وجود روشن دلان است. پس ای انسانهای پاک دل بیاید با دلی روشن بدون هیچ کینه ای به هم عشق بورزیم و همدیگر را دوست داشته باشیم چون این ما نیستم بلکه این چیزی است که ما از بدر به وجود آمدن بوده ایم و فقط کشف نشده باقی مانده ایم و اگر کمی بدقت به اطراف خود نگاه کنیم می توان بسادگی دلایل زیادی برای کشف خود پیدا کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد