دنیای شگفت انگیز ما

گوشه ای از شگفتی های گیتی

دنیای شگفت انگیز ما

گوشه ای از شگفتی های گیتی

عکسهایی از منطقه قروه کردستان

سلام  

من کمال اکبری هستم و عکسهایی که در زیر مشاهده می کنید کار خودم است امید وارم که خوشتون بیاد. عکسها کلا ً از مناظر و طبیعت منطقه قروه ی سنندج است 

 

تصویر اول مربوط به کوه بدر می باشد  

 

 

 

تصویر دوم هم منظره ای از بهار در این شهر 

 

   

 

خودتون معنای تصویر را درک کنید

 

  

 

منظره ای دیگر از این منطقه

 

   

  

 اینم تصویر دوتا گل که بوی بهار میده... 

 

 

 

 

 

 

خوب امیدوارم از تصاویر بالا خوشتون اومده باشه فقط نظر فراموش نشه

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

مرسی از عکسهای زیبایی که انداختی.به منم سر بزن.

ممنون
حتما

شاهین جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
مناظر آنقدر زیباست که دلم می خواد تابستان از گرمای قشم فرار کرده و به قروه بیایم.
موفق باشید

ممنون
اگه به منطقه ما بیاد خوشحال می شیم

همشهری جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

ممنون خوب بود بازم از این کارا بکن

مخدومی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

تلاشتون واقعا عالیه ممنونم امیدوارم ادامه داشته باشه

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

اقاکمال گل قروه بخش سنندج نیست خودش شهرستان بایدبنویسی قروه کردستان .من پلنگ کردستان بچه قروه ساکن همدان به هرحال ازت تشکرمیکنم

دانیال یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

دستکت خوش بی یا خوا
فقط قروه پرچم بالاست
خیلی دلم تنگ شده یه دو سه هفته ای هس نیومدم

سینا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

دستت درد نکنه گو لکم

sina جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

thanks mr kamal

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد