دنیای شگفت انگیز ما

گوشه ای از شگفتی های گیتی

دنیای شگفت انگیز ما

گوشه ای از شگفتی های گیتی

زهر شیرین

زیبای من،دوستت دارم به اندازه ی تمام لحظات تنهایی ام که از فراق تو بر دلم نشسته،دوری تو انگاری سکوتی است سنگین که خلوت دلم را می شکافد؛ و در اینجاست که قطرات کوچک اشک گونه هایم را می نوازد،قطرات مقدسی که از درونم برخاسته از همان جایی که عشق تو لانه کرده؛قطراتی که رسوایم می کنند و عشقی را که همچون تازیانه بر قلبم می تازد آشکار می سازند،عشقی که من آنرا زهر شیرین خوانم.   

  نویسنده:کمال اکبری

  

نظرات 1 + ارسال نظر
شبکه جهانی سلام دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.salamtv.coo.ir

با سلام
دانلود بهترین و کمیابترین کلیپ های مذهبی (صوتی و تصویری)
دانلود فایل های قرآن و علم (بسیار جالب و شنیدنی و تکان دهنده)
دانلود ترجمه گویای فارسی قرآن (ترجمه مکارم شیرازی بهترین ترجمه در ایران)
دانلود سخنرانی ها – بحث ها – مداحی ها – سرودها ی مذهبی
همه فایل ها از روحانیون و اساتید مستقل و غیر وابسته می باشد.
همه فایلها بسیار کم حجمند و مناسب هر سرعت
تبادل لینک و بنر می پذیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد